عنوان : مقاله چالش‌هاي فراروي سيستم‌ آموزش عالي کشور در روند توسعه اجتماعي، دکتر رسول رباني، نفيسه چيني، دکتر سيد علي ‌هاشميان فر
قیمت : 59,700 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله چالش‌هاي فراروي سيستم‌ آموزش عالي کشور در روند توسعه اجتماعي، دکتر رسول رباني، نفيسه چيني، دکتر سيد علي ‌هاشميان فر دارای 63 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله چالش‌هاي فراروي سيستم‌ آموزش عالي کشور در روند توسعه اجتماعي، دکتر رسول رباني، نفيسه چيني، دکتر سيد علي ‌هاشميان فر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله چالش‌هاي فراروي سيستم‌ آموزش عالي کشور در روند توسعه اجتماعي، دکتر رسول رباني، نفيسه چيني، دکتر سيد علي ‌هاشميان فر،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله چالش‌هاي فراروي سيستم‌ آموزش عالي کشور در روند توسعه اجتماعي، دکتر رسول رباني، نفيسه چيني، دکتر سيد علي ‌هاشميان فر :




تعداد صفحات :63

امروزه آموزش عالی از اساسی ترین ارکان خیزش به سمت جهانی شدن و نیروی انسانی ماهر، اصلی‌ترین شاخصه پیشرفت و توسعه کشورها محسوب می‌شود. با رشد و گسترش فناوری اطلاعات (IT) وکوتاه شدن چرخه‌های اقتصادی، دارایی‌های ناملموس، به ویژه دانایی، نقش خود را پررنگ تر کرده و باعث ایجاد ارزش افزوده می‌گردد. در این راستا توسعه علمی‌‌و تقویت نهادهای آموزشی و پژوهشی می‌تواند آماده کننده راه به سمت تحقق در سایر زمینه‌های توسعه باشد. این پژوهش چالش اصلی در این زمینه را عدم استفاده صحیح از استعدادهای بالقوه افراد و پرورش تفکر خلاق فرض کرده است. این تحقیق به صورت پیمایشی و با ابزار پرسشنامه در بین دانشجویان دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی انجام شده و روش نمونه گیری سهمیه‌ای، وحجم نمونه 393 نفر می‌باشد. برای تحلیل داده‌ها از رگرسیون چندمتغیره و مدل‌سازی معادلات ساختاری استفاده شده است. نتایج حاصل ازآزمون فرضیات نشان می‌دهد که خلاقیت در بین دانشجویان در حد متوسط بوده و بین انگیزه، اعتماد به نفس، شیوه فرزند پروری خانواده، مشارکت در کار گروهی و خلاقیت رابطه معنادار وجود دارد، ولی بین سن و خلاقیت رابطه‌ای دیده نمی‌شود. همچنین نتایج بیانگر آن است که برحسب ارزش بتا (Beta) به ترتیب متغیرهای مشارکت در کارگروهی و اعتماد به نفس با خلاقیت ‌همبستگی داشته‌اند.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود مقاله چالش‌هاي فراروي سيستم‌ آموزش عالي کشور در روند توسعه اجتماعي، دکتر رسول رباني، نفيسه چيني، دکتر سيد علي ‌هاشميان فر
قیمت : 59,700 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky