عنوان : شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر بهبود ارتباطات کارکنان با استفاده از روش AHP از ديدگاه روسا و معاونين مطالعه موردي: شعب بانک سپه غرب استان مازندران
قیمت : 69,700 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر بهبود ارتباطات کارکنان با استفاده از روش AHP از ديدگاه روسا و معاونين مطالعه موردي: شعب بانک سپه غرب استان مازندران دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر بهبود ارتباطات کارکنان با استفاده از روش AHP از ديدگاه روسا و معاونين مطالعه موردي: شعب بانک سپه غرب استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر بهبود ارتباطات کارکنان با استفاده از روش AHP از ديدگاه روسا و معاونين مطالعه موردي: شعب بانک سپه غرب استان مازندران،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر بهبود ارتباطات کارکنان با استفاده از روش AHP از ديدگاه روسا و معاونين مطالعه موردي: شعب بانک سپه غرب استان مازندران :


سال انتشار : 1395



تعداد صفحات :14

چکیده مقاله:

ارتباطات در بالندگی سازمان ها نقش اساسی دارد . سطح مطلوبی از ارتباطات سازمانی میان افراد می تواند بستر تعامل سالم و سازنده را برای تعالی انسان و سازمان فراهم است مقدمه ارتباط در ارتباط سازمانی نماید یکی از مباحثی که در تمام سیستم هایمدیریت مورد توجه قرار گرفته و حتی از اصول اولیه مدیریت بشمار می رود پژوهش حاظر از نوع توصیفی همبستگی و با هدف شناخت عوامل موثر بر بهبود ارتباطات و ایجاد همدلی سازمانی انجام شده است . جامعه آماری این پژوهش کلیه مدیران و روسا شعب بانک سپه غرب استان مازندران می باشد. که تعداد آن برابربا 30 نفر از خبرگان می باشد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزارAHP استفاده شد. در این مطالعه فاکتورهای تاثیرگذار بر ارتباطات سازمانی به سه دسته کلی عوامل انسانی، عوامل سازمانی و عواملارتباطی تقسیم شدند. به طور کلی یافته ها نشاندهنده آن است که هر سه بعد انسانی، سازمانی و ارتباطی و نیز زیر مجموعه های آنها ) صرفنظر از عامل مجاری ارتباطی ( بر ارتباطات سازمانی موثراند

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر بهبود ارتباطات کارکنان با استفاده از روش AHP از ديدگاه روسا و معاونين مطالعه موردي: شعب بانک سپه غرب استان مازندران
قیمت : 69,700 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky