عنوان : بررسي عوامل فرهنگي ـ اجتماعي موثر بر فرهنگ کارآفريني (مطالعه موردي زنان کارآفرين تهران و حومه)
قیمت : 69,700 تومان
توضیحات در پایین همین صفحه

درگاه 1

توجه : دریافت شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل صرفا جهت پشتیبانی می باشد و برای تبلیغات استفاده نمی شود

هدف ما در این سایت کمک به دانشجویان و دانش پژوهان برای بالا بردن بار علمی آنها می باشد پس لطفا نگران نباشید و با اطمینان خاطر خرید کنید

توضیحات پروژه

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسي عوامل فرهنگي ـ اجتماعي موثر بر فرهنگ کارآفريني (مطالعه موردي زنان کارآفرين تهران و حومه) دارای 26 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسي عوامل فرهنگي ـ اجتماعي موثر بر فرهنگ کارآفريني (مطالعه موردي زنان کارآفرين تهران و حومه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي بررسي عوامل فرهنگي ـ اجتماعي موثر بر فرهنگ کارآفريني (مطالعه موردي زنان کارآفرين تهران و حومه)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن بررسي عوامل فرهنگي ـ اجتماعي موثر بر فرهنگ کارآفريني (مطالعه موردي زنان کارآفرين تهران و حومه) :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مديريت فرهنگي

تعداد صفحات :26

هدف از انجام این پژوهش بررسی عوامل فرهنگی ـ اجتماعی موثر بر فرهنگ کارآفرینی زنان می باشد. نمونه پژوهش شامل 150 نفر از زنان کارآفرین تهران و کرج می باشد که بصورت سرشماری انتخاب شده اند. و در پژوهش حاضر از روش پیمایشی و اسنادی استفاده شده و جمع آوری اطلاعات از طریق ابزارهای فیش برداری و پرسشنامه انجام گرفته است که اطلاعات مربوطه از واحدهای تولیدی و صنعتی و خدماتی که زنان کارآفرین تاسیس نموده بودند با بهره گیری از پرسشنامه کتبی و با روش نمونه گیری سیستماتیک جمع آوری گردیده است. تجزیه و تحلیل اطلاعات در چهار بخش توصیفی، آزمون فرضیات، تحلیل همبستگی و تحلیل رگرسیون چند متغیره انجام گرفته شده است. در این پژوهش برای آزمون فرضیات از شاخص آماری کای اسکور استفاده شده است که فرضیات مطرح شده مورد تایید قرار گرفته اند، به بیان دیگر عوامل محیطی میان عوامل فردی (انگیزه ها و اهداف، سرمایه انسانی) عوامل محیطی (عوامل فرهنگی ـ اجتماعی، اقتصادی) و عوامل شبکه ای (شبکه اولیه) با شاخصهای توسعه کارآفرینی رابطه وجود دارد.همچنین تحلیل رگرسیون شاخصهای توسعه کارآفرینی با متغیرهای مستقل مبین این واقعیت است که از میان متغیر های مستقل پژوهش به ترتیب متغیرهای عوامل فردی- شخصیتی و عوامل شبکه ای و عوامل فرهنگی وارد معادله شده اند که عوامل محیطی از اهمیت بالایی برخوردار است.
كلید واژه: فرهنگ کارآفرینی، زنان، عوامل محیطی، عوامل شبکه ای، عوامل فردی

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


دانلود بررسي عوامل فرهنگي ـ اجتماعي موثر بر فرهنگ کارآفريني (مطالعه موردي زنان کارآفرين تهران و حومه)
قیمت : 69,700 تومان

درگاه 1

Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky