توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله منابع و شیوه های تامین امنیت در اندیشه امام خمینی (ره) دارای 26 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله منابع و شیوه های تامین امنیت در اندیشه امام خمینی (ره)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله منابع و شیوه های تامین امنیت در اندیشه امام خمینی (ره)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله منابع و شیوه های تامین امنیت در اندیشه امام خمینی (ره) :

مقاله منابع و شیوه های تامین امنیت در اندیشه امام خمینی (ره) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز 1389 در مطالعات راهبردی از صفحه 111 تا 130 منتشر شده است.
نام: منابع و شیوه های تامین امنیت در اندیشه امام خمینی (ره)
این مقاله دارای 20 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله امام خمینی (ره)
مقاله منابع تامین امنیت
مقاله شیوه های تامین امنیت
مقاله وحدت کلمه
مقاله ایمان
مقاله مردم محوری

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
ایده پردازی و سیاست گذاری در خصوص منبع و شیوه برقراری امنیت و تامین آن، از جمله عناصر هر نظریه امنیتی و یا راهبرد امنیت ملی است و راهبرد امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست.
مقاله حاضر در این چارچوب، به درک منابع و شیوه های تامین امنیت در اندیشه امام خمینی (ره) به عنوان رهبر انقلاب و جمهوری اسلامی ایران می پردازد و سعی در تبیین رویکرد ایشان در این حوزه دارد. بر این اساس، نویسنده معتقد است رویکرد بنیادین تامین امنیت در سپهر اندیشه امام (ره)، درونی و برخاسته از تاملات انسان شناسانه ایشان است و بر این اساس، الگوی تامین امنیت در نظریه ایشان، از درون به بیرون و از پایین به بالاست که ترجمان عینی و اجتماعی – ملی آن را می توان در عنوان «الگوی مردم محور» خلاصه نمود.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky