توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر هشت هفته تمرین استقامتی بر پاسخ VEGF به یک جلسه فعالیت هوازی وامانده ساز در مردان غیرفعال دارای اضافه وزن دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر هشت هفته تمرین استقامتی بر پاسخ VEGF به یک جلسه فعالیت هوازی وامانده ساز در مردان غیرفعال دارای اضافه وزن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر هشت هفته تمرین استقامتی بر پاسخ VEGF به یک جلسه فعالیت هوازی وامانده ساز در مردان غیرفعال دارای اضافه وزن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر هشت هفته تمرین استقامتی بر پاسخ VEGF به یک جلسه فعالیت هوازی وامانده ساز در مردان غیرفعال دارای اضافه وزن :






تعداد صفحات :12

چکیده مقاله:

در VEGF به یک جلسه فعالیت هوازی وامانده ساز در مردان غیر فعال دارای اضافه وزن می باشد. بدین منظور 11 مرد غیر فعال دارای اضافه وزن با میانگین و انحراف استاندارد سن: 3/20 ± 27/27 سال وزن: 11/13 ± 90/02 کیلوگرم شاخص توده بدنی: 1/46 ± 27/91 کیلوگرم بر مترمربع به طور تصادفی از بین داوطلبان انتخاب شدند. آزمودنی های تست هوازی شاتل ران را تا حد واماندگی در دو مرحله شروع پروتکل تمرینی و 48 ساعت بعد از 8 هفته تمرین استقامتی اجرا کردند. نمونه های خونی قبل و بلافاصله بعد از اجرای تست شاتل ران گرفته شد. نتایج تحلیل آماری نشان داد که 8 هفته تمرین استقامتی و افزایش معنی دار در پاسخ VEGF به یک جلسه فعالیت هوازی وامانده ساز در مردان غیر فعال دارای اضافه وزن منجر شد. بااین حال 8 هفته تمرین استقامتی تأثیر معنی داری در سطوح استراحتی VEGF نشان نداد. بر اساس یافته های تحقیق حاضر به نظر می رسد که انجام تمرین وامانده ساز سازگاری های لازم برای رگزایی را بعد از شرکت کردن افراد غیرفعال در یک دوره تمرین استقامتی به همراه خواهد داشت.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky