توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه روشی جهت شناسایی ارقام برنج از طریق اعمال تکنیک فیلتر گابور بر ویژگی های بافت کانال رنگی تصاویر توده برنج با استفاده از ماشین بردار پشتیبان دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه روشی جهت شناسایی ارقام برنج از طریق اعمال تکنیک فیلتر گابور بر ویژگی های بافت کانال رنگی تصاویر توده برنج با استفاده از ماشین بردار پشتیبان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه روشی جهت شناسایی ارقام برنج از طریق اعمال تکنیک فیلتر گابور بر ویژگی های بافت کانال رنگی تصاویر توده برنج با استفاده از ماشین بردار پشتیبان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه روشی جهت شناسایی ارقام برنج از طریق اعمال تکنیک فیلتر گابور بر ویژگی های بافت کانال رنگی تصاویر توده برنج با استفاده از ماشین بردار پشتیبان :






تعداد صفحات :10

چکیده مقاله:

امروز تکنیک های بینایی ماشین در روز کشاورزی کاربرد بسزایی یافته است. یکی از این کاربردها، تشخیص ارقام مختلف برنج از روی بافت تشنگی توده ای تصویر برنج می باشد. این تکنیک ها در عین حال که دارای سرعت بالا هستند، از بدهد و تکرار پذیری مناسبی نیز برخوردار می باشند . رنج مهم ترین خصوصیت تصویر است. قرار گرفتن تصویر در فضاهای رنگی مختلف می تواند اطلاعات رنگی تصویر را استخراج کرد . در این مقاله، جهت شناسایی ارقام برنج از یک گام پیش پردازش استفاده شده است که در آن برای نرمال سازی و برجسته کردن لبه های تصویر از فیلتر گابور استفاده شده است، جهت استخراج ویژگی از خصوصیت ماتریس همان رویدادی در کانال های رنگی R ، G و B تس به کردیم و بر اساس ویژگی های استخراج شده از هر کانال به طور جداگانه و سپس ترکیب ویژگی ها با استفاده از ماشین بردار پشتیبان طبقه بندی انجام شد که خروجی نهایی به طبقه بندی با دقت 98/17% رسیده است که این میزان در مقایسه با سایر روش های مطرح شده تاکنون افزایش قابل توجهی داشته است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky