ارزیابی استحكام خستگی اتصالات نقطه جوش به روش تركیبی اجزا محدود و تنش سازه ای و مورد استفاده آن در صنعت خودروسازی دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارزیابی استحكام خستگی اتصالات نقطه جوش به روش تركیبی اجزا محدود و تنش سازه ای و مورد استفاده آن در صنعت خودروسازی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی استحكام خستگی اتصالات نقطه جوش به روش تركیبی اجزا محدود و تنش سازه ای و مورد استفاده آن در صنعت خودروسازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
در این مقاله استحكام خستگی اتصالات نقطه جوش كه در ساخت بدنه خودرو كاربرد وسیعی دارند مورد ارزیابی قرار گرفته است. برای بررسی استحكام خستگی اتصالات نقطه جوش روش های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. یكی از این روش ها كه به تازگی توسط صنایع خودروسازی آلمان پیشنهاد شده است روش تنش سازه ای می باشد. این روش سازگاری بسیار خوبی با روش های اجزا محدود دارد ولی از طرف دیگر مدل سازی نقطه جوش ها در روش های اجزا محدود یكی از وقت گیرترین موضوع ها محسوب می شوند، لذا در این مقاله برای مدل سازی اتصالات نقطه جوش روش جدیدی ارایه شده است كه دقت و سرعت مدل سازی نقطه جوش ها را تا حد مطلوبی افزایش می دهد. در این روش از المان های بی بعد استفاده شده است. به عنوان مثالی از كاربرد این روش، تحلیل خستگی اتصالات نقطه جوش كامیونت آذرخش مورد بحث قرار گرفته است. نتایج به دست آمده نه تنها زمان و دقت محاسبات را به طور چشم گیری بهبود داده اند بلكه نتایج نشان دهنده تطابق خوب بین روش ارایه شده و تست های آزمایشگاهی می باشد.
كلید واژه: نقطه جوش، تنش سازه ای، تحلیل خستگی، بدنه، اجزا محدود
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0