توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی خواص ضد میكروبی استرپتومیسس ها و قارچ های جدا شده از خاك های جنگل آمل و مناطق بیابانی كهریزك و حسن آباد خالصه دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی خواص ضد میكروبی استرپتومیسس ها و قارچ های جدا شده از خاك های جنگل آمل و مناطق بیابانی كهریزك و حسن آباد خالصه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی خواص ضد میكروبی استرپتومیسس ها و قارچ های جدا شده از خاك های جنگل آمل و مناطق بیابانی كهریزك و حسن آباد خالصه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی خواص ضد میكروبی استرپتومیسس ها و قارچ های جدا شده از خاك های جنگل آمل و مناطق بیابانی كهریزك و حسن آباد خالصه :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش و سازندگی

تعداد صفحات :8

امروزه تعداد بیشماری از میكروب ها به انواع آنتی بیوتیك ها مقاوم شده اند و این مساله باعث پیچیدگی درمان بیماریهای عفونی می شود. موضوع این تحقیق جداسازی میكروارگانیسم های تولیدكننده آنتی بیوتیك از خاك های مناطق بومی ایران بود. در این مطالعه نمونه های مختلف خاك از مناطق جنگلی جنگل آمل و خاك مناطق بیابانی كهریزك و حسن آباد خالصه انتخاب شد و در محیط های نوترین آگار و سابورود كستروزآگار كشت داده شد و سپس نمونه هایی خالص شدند. برای بررسی فعالیت ضد میكروبی میكروارگانیسم ها علیه باكتری ها، چهار باكتری گرم مثبت و چهار باكتری گرم منفی انتخاب شدند. نتایج نشان داد كه تنها استرپتومیسس های جدا شده از مناطق بیابانی، دارای فعالیت های ضد باكتریایی بودند. در مرحله بعد تاثیر پارامترهای اكولوژیكی (دما pH- منابع كربن - نیتروژن) بر روی فعالیت ضد میكروبی مطالعه شد. نتایج نشان داد كه مناسب ترین و اپتیمم شرایط برای فعالیت ضد میكروبی به قرار زیر است: pH و برابر 6.9-7.2، منابع كربن گلوكز و لاكتوز هر كدام به میزان 10 گرم در لیتر دمای 36-33 درجه سانتی گراد و سولفات آمونیوم به میزان 10 گرم در لیتر و نیز اسیدهای آمینه متیونین و تریپتوفان هر كدام به میزان 1 گرم در لیتر به عنوان منابع نیتروژن. این عوامل می توانند باعث افزایش و سرعت دهی فعالیت ضد باكتریایی شوند. ما همچنین دریافتیم كه حساسیت باكتریهای گرم مثبت نسبت به فعالیت ضد باكتریایی استرپتومیسس های جدا شده از خاك در مقایسه با باكتریهای گرم منفی، بیشتر بود.
كلید واژه: خواص ضد میكروبی، استرپتومیسس ها، قارچ ها، خاك

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky