توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش پر کننده ها (فیلرها) در خواص کاغذ دارای 27 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش پر کننده ها (فیلرها) در خواص کاغذ  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش پر کننده ها (فیلرها) در خواص کاغذ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش پر کننده ها (فیلرها) در خواص کاغذ :

تعداد صفحات:27

چکیده:

فیلر (پر کننده) ماده جامد و ریزدانه ای است که برای بهبود خواص و کاهش هزینه های تولید و مواد اولیه یک ترکیب که ممکن است سیال، نیمه جامد و یا جامد باشد افزوده می گردد. فیلر می توان شامل مقادیر متغیری از ترکیب فراوردهاصلی از نسبتهای بسیار جزئی تا بخش قابل توجهی از آن باشد. ساختار و شکل دانه های فیلر بصورتهای مختلفی از ذرات نامنظم تا ذرات دارای اشکال هندسی وجود دارد. ذرات دارای اشکال هندسی منظم عمدتا بصورت بلورهای چند وجهی، ورقه ای مسطح، میله ای سوزنی شکل و شبه کروی می باشند.
فیلرها بر اساس منشاء پیدایش خاصیت و عملکرد آن در فراورده ، ترکیب شیمیایی و شکل ظاهری (مرفولوژی) طبقه بندی می شوند. در طبقه بندی بر اساس منشاء پیدایش بهنحوه بوجود آمدن به روشهای طبیعی مثل اغلب مواد معدنی و یا بروش صنعتی مثل فیلرهای مصنوعی اشاره می گردد. عملکرد فیلرها شامل بهبود خواصی از قبیل استحکام مکانیکی، اپاسیته، خواص نوری، خواص فیزیکی، مقاومت شیمیایی و همچنین کاهش هزینه های تولید می باشد که طبقه بندی بر این اساس کمتر متداول است. ترکیب شیمیایی فیلرها عمدتا شامل کربناتها، سیلیکاتها، ترکیبات الی و ; می باشد. نوع و محل مصرف فیلر نقش اساسی در طبقه بندی آن دارد و همین طور درک عمیق خواص فیزیکی و شیمیایی فیلر و همچنین نقش و تاثیر آن در فراورده نهایی در کاربرد صحیح و بهینه آن نقش اساسی دارد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky